Blogg

Blogg

Blodtryck m m

InläggSkapad av Carina 2013-11-06 19:59

Dubblerade dosen med min blodtrycksmedicin eftersom jag la av med den andra. Detta blev inte alls bra. Fick efter c:a 3 veckor; hjärtrusningar, hjärtklappningar, hög puls som märktes av mycket vid halsen och huvudet, obehagligt. Sedan uppepå detta värk, jävulsk värk. Jag är ju "van" vid min fibro, men detta var helt annan värk och på andra ställen. Lite andra biverkningar med, som jag inte vill nämna som inte är trevliga. Stod ut i 5 veckor, sedan fick det vara bra. Läkaren tyckte lika.
Har nu gått ner till ursprungsdosen och lagt till en annan tablett försiktigt. Peppar peppar, verkar det alla redan bättre. Rätt att trycket låg väldigt bra med den dosen, kan man inte må så dåligt. Ställde t o m in ett kurstillfälle p g a ohälsa, har inte hänt på alla åren jag haft kurser, kanske 400 tillfällen sammanlagt.

Jag har haft haltande hundar av olika orsaker, bägge är helt OK nu, SKÖNT!

Bilen håller än, ta i trä, den måste ju hålla ett tag till. Kör försiktigt...............

Må väl! smiley








  • Kommentarer(0)//blogg.carinal.se/#post294